mitumine.pl

Artykuły na różne tematy na Mitumine.pl

Reklama na rynku niemieckim

Reklama na rynku niemieckim - Mitumine.plJeśli chcesz wypromować swoją stronę, także w wersji obcojęzycznej, jednym ze sposobów jest pozycjonowanie SEO tak, aby znaleźć się w TOP 10 Google. Aby zaistnieć na rynku zagranicznym, konieczne są odpowiednie wersje językowe dla Twojej platformy, przygotowane pod lokalną wyszukiwarkę, w tym przypadku Google.de. Wszystko po to, aby Twoja strona była jak najwyżej pozycjonowana w wynikach wyszukiwania lokalnych wyszukiwarek w wybranym regionie.

Pozycjonowanie strony www w wersji niemieckojęzycznej

Jeśli mamy zamiar umieścić swoją stronę wysoko w obcojęzycznej przeglądarce, trzeba zatroszczyć się o lokalny TLD (ang. Top-level Domain). W Polsce jest to „.pl”, dla strony www w wersji niemieckojęzycznej będzie on brzmiał „.de”. Nie musimy poświęcać temu uwagi, kiedy nasza domena ma zakończenie globalne – „.com” albo „.org”. W grę wchodzi także europejskie zakończenie – „.eu”

Inne działania SEO nie różnią się dużo od tych stosowanych w polskiej sieci, ale wymagają znajomości lokalnej specyfiki. Żeby strona www w wersji niemieckojęzycznej znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania potrzebne będą teksty pozycjonujące. W tym przypadku podstawą jest współpraca z native speakerami – zamówione u nich teksty będą brzmiały naturalnie dla niemieckiego czytelnika.

A sklep online w wersji niemieckojęzycznej?

Niemiecki rynek to blisko 80 milionów potencjalnych klientów. Warto dotrzeć tam ze swoją ofertą poprzez sklep online w wersji niemieckojęzycznej. Podstawą marketingu SEO Twojej strony powinny być wartościowe treści w wersji niemieckiej. Tanie teksty są dzisiaj nieopłacalne, z tego względu, że Google bez trudu je wyłapuje… Inną kwestią jest umiejscowienie geograficzne serwera Twojego sklepu online w wersji niemieckojęzycznej – wyżej wyświetlają się strony z niemieckim IP.

Co jeszcze warto wiedzieć przy pozycjonowaniu stron w niemieckim Google?

Wysokie pozycjonowanie stron w niemieckim Google wspierają także teksty sponsorowane na forach branżowych. Warto postarać się o profesjonalne przekłady. Pamiętaj, że błędnie zrobione działania mogą zdziałać więcej szkód niż pożytku. Jest wiele inicjatyw specjalizujących się w tej branży, może warto skorzystać z ich oferty? Więcej informacji na temat fachowego pozycjonowania stron w niemieckim Google możesz znaleźć na stronie http://pozycjonowanieniemcy.pl.